Posted in Հայոց լեզու 7

1.Կետերը փոխարինի՛ր հարմար շաղկապով կամ դերանունով:

 Լեռնային հովիտներում գիշերը ձյուն է սպասվում, իսկ հովիտներում՝ անձրև:
Աշուն էր, զովաշունչ ու պայծառ աշուն, որ սովորաբար լինում է Արարատյան դաշտում:
Երբ ջրերը ձյան հալոցքից կամ հորդառատ անձրևներից վարարում էին, դաշտում բնական ավազաններ էին գոյանում:

Կարդացի անունս մի ոտանավորի տակ և ինձ թվաց թե իմ այդ ստորագրությունը ոսկե տառերով էր տպված:
Որը մինն ուներ, տասն եմ արել:
Այն օրից, երբ գյուղ էր եկել, անցել էր ուղիղ մեկ ամիս:
Հյուրերին առաջնորդեց դեպի տաղավարը, որը գտնվում էր բակի խորքում:
Եվ մեծահռչակ զորավար էր, և երկրների կուսակալ:
Քանի որ նույն ուղղությամբ չէին գնում,  միմյանց չէին հանդիպում:
Ոչ հնէաբանը, ոչ թանգարանի տնօրենը նոր քննության գաղափարին չընդդիմացան:

 2. Տրված նախադասություններին երկրորդական նախադասություններ ավելացրու՝ դրանք տրվածներին կապելով  երբ, որ, թե, եթե, ինչպես, որովհետև, որպեսզի և այլ շաղկապներով ու շաղկապական բառերով:Օրինակ`
Մինչև կրակելն աղվեսները փախան:- Մինչև  կրակելն աղվեսները փախան, որովհետև անզգույշ շարժումից թփերը խշխշացին:

1.Խլեզները Մթնաձորում մարդուց չեն փախչում, որովհետև վախին սովոր չեն:

2.Վայրի անտառի պես էր անտառապահ Պանինը, ոչ-ոք չեր ուզում նրան մոտենալ, որովհետև նա տարօրինակ և անհայտ մարդ էր:

3.Արջը ոռնոցով մի ոստյուն էլ արեց, երբ նկատեց մարդու վախը:
4.Մթնաձորում սկսվեց անհավասար մի կռիվ մարդու և գազանի միջև, որովհետև մարդը չափազանց անզգույշ էր
5.Ջուրը բակի ջրհորից բերեք, եթե ուշացնեք կբարկանան:

3. Ըստ տրված կաղապարների՝  կազմի՛ր բարդ նախադասություններ:
Թեկուզ նա վատ էր տրամաբանում, այնուամենայնիվ նա կարողացավ այդ խնդիրը լուծի:
Թեպետ նա ուժեղ էր, սակայն չկարողացավ բարձրացնել այդ կոճղը:
Չնայած որ ես վատառողջ էի, բայց ես համոզեցի ինձ մի քիչ հաց ուտել:
Թեև մենք դուրս եկանք այդ տեղից, բայց և այնպես մենք պետք է էլի ուրիշ տեղ գնանք :

4. Ըստ տրված կաղապարների` կազմի՛ր բարդ նախադասություններ:
Եթե
նա չնայի ծանհապարհին, ապա վթար կարող է տեղի ունենալ:
Քանի որ նա չեր ուզում դասեչը անել, հետևաբար երկու ստացավ.:
Որովհետև դու չես ուզում նայես ինձ, ուստի ես կգնամ:
Քանզի դու չես եկել, ուրեմն արի մյուս երկուշաբթի:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *