Posted in Գրականություն 7

1. Գրել մայրիկին, տատիկին նվիրված քառատող, աքրոստիկոս կամ փոքրիկ շարադրանք:

Լաուրա

Լ – լի ես դու ուրախությամբ և իմաստությամբ:

ա – ամենալավն ես դու, միշտ սիրուն եւ գեղեցիկ,

ու – ու ես զգում եմ քո ջերմ էներգիյան, երբ քո կողքին եմ:

ր – րոպեները ևըժամերը աննկատ են անցնում քեզ հետ:

ա – այնպես շատ եմ քեզ սիրում:

2. Կարդալ և գրավոր վերլուծել մորը նվիրված որևէ բանաստեղծություն:

Երբ մայրս կա

Երբ նայում եմ քո աչքերին,
Ողջ աշխարհն է ինձ ժպտում,
Երբ քո դեմքին ժպիտը կա,
Արեւն է ինձ ողջունում:

Երբ մայրս կա աշխարհում,
Օրերն ուրախ են անցնում,
Երբ մորս շունչն եմ զգում,
Շատ հպարտ եմ ինձ զգում:

Ա՜խ, մայր իմ սիրելի,
Ի՜նչ անուշ ես, ի՜նչ բարի,
Քո դեմքին ես նայելով՝
Գարնան գալուստն եմ տեսնում:

Երբ նայում եմ քո աչքերին,
Ողջ աշխարհն է ինձ ժպտում,
Ցանկանում եմ անվերջ ժպտաս,
Մեր տան հրաշք,  մի՛շտ շողաս:

Այս բանաստեղծությունը մայրիկին շատ սիրելու մասին է:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *