Posted in Մայրենի, Uncategorized

Լրացուցիչ աշխատանք

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում: Իմ սիրելի տեղը կրթահամալիրում դա մեր այգին է։

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է: Մոնիկա Մովսիսյանը, Գոհար Ալեքսանյանը, Լիլիթ Գրիգորյանը, և Մարինա Վարդապետյանը։

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։ Ռուսերենից ինձ դուր եկավ որ մենք դառել էինք դասավանդող 3-1 դասարանում։ https://youtu.be/4jpraZJEm34

Ի՞նչ գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Հայդի, Տոմ Սոյեր, Չինական առակներ, Ալիսա հրաշքների աշխարհում։

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Ինչքան աշխարհը սիրես մաթեմատիկան։

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։ Մաթեմատիկան, որովհետև ես միշտ ճիշտ եմ անում իմ առաջադրանքները։

Ո՞ր օտար լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։ Ռուսերենին։

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը: 🤷

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Մենք գնացել ենք լիքը թանգարաններ, սարեր ենք բարձրացել և թատրոններ ենք գնացել։

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։ Ես գնացել էի Վրաստան։

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։ Իմ մոտիկ մարդը մահացել էր։

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։ Իմ համար դա այս նյութն էր, որովհետև ես սովորեցի նկարներ դնել բլոգի մեջ։

Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։ Իմ կարծիքով դա այս նյութն է, չեմ կարող բացատրել թե ինչու հենց այս նյութը։

Ի՞նչ կանես 6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում: Կփորձեմ ավելի շատ կենտրոնանալ դասի վրա։

Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։ Իմ բոլոր ուսուցիչներին, և երրորդ- չորրորդ դասարանի ընկերներին և իհարկե այն էմոցիաները որոնք ես գնացել եմ այս տարվա ընթացքում։

Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում: Դժվար պրոեկտորներ և ուրախ շփում ուրիշ երեխաների հետ ։

Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում։ Մանկություն ։

Ուրա՞խ ես, որ տեղափոխվելու ես Միջին դպրոց: Ինչո՞ւ: ԵՒ այս և ոչ, որովհետև արեևլյան դպրոցում ես թողելու եմ իմ մտքերը, իմ երազանքները, իսկ այո որովհետև այն տեղ ես մտնելու եմ նոր աշխարհ, նոր ընկերություն և այլն։

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց: Որ ունենամ անցյալ, ներկա ու ապագա։

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։ Ի՞նչու ես սիրել այս դպրոցը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *