Posted in Մայրենի, Uncategorized

Իմ բլոգը

Ես Էլինա Բալոյանն եմ, ես իմ բլոգում պատմում եմ իմ մասին, գրում եմ դասերս, և ցույց եմ տալիս “Մխիթար Սեբաստացի” կրթահամալիրի գեղեցիկ այգիները։ Ես նոր եմ եկել այս դպրոց, դրա համար էլ նոր են բացել իմ բլոգը։

Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա։ Նոյեմբերի տասին հրապարակված էր իմ առաջին գրած նյութը (ճիշտն ասած այդ դրված նյութը գրել էր անգլերեն ուսուցչը – miss Ani)։

Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու: English, Բնագիտություն, Հայրենագիտություն, Մաթեմատիկա, Մայրենի, Ռուսերեն, Uncategorised։ Ամենա քիչը ես օգտագործում եմ “Մաթեմատիկա” բաժինը, որովհետև իմ դասերի կեսը ես գրում եմ իմ տետրում։

Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։ Տեղեկություններ. 1✓, 2✓, 3✓։ Բլոգի արտաքին հղումներ. 1×, 2×, 3×, 4×։ Բլոգավարություն. 1🤷, 2✓։ Բլոգի բովանդակությունը. 1🤷, 2🤷, 3🤷, 4🤷, 5🤷, 6🤷, 7🤷։

Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում: Ինձ դուր է գալիս. Մարինե Ամիրջանյանի բլոգը մեկ էլ Իվետա Ջանազանի բլոգը։

Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: իմ ծնողները գոհ են այս ուսուցումից, որովհետև երբ երեխան չունի հնարավորություն գալ դպրոց, դու միշտ կարող ես մտնել ուսուցիչների բլոգերը և նայել առաջադրանքները ու կատարել իրենց։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *